چگونه خوش تیپ تر وارد دانشگاه شویم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1167
نویسنده : elham
 
 

طبق گفته كارشناسان، براي آنكه بدانيد چه رنگي هارموني بيشتري با بدن شما دارد، بايد سه مورد را در نظر بگيريد : رنگ مو ، رنگ چشم و رنگ پوست.
در صورتی که رنگ موهای شما تیره ولی رنگ پوست تان روشن است و چشمان قهوه ای تیره یا مشکی دارید ، ‏رنگ های قرمز تند ، قرمز جگری ، آبی ‏نفتی ، آبی اردکی ، بژ، قهوه ای شکلاتی ، برنز و قرمز مایل به نارنجی برای لباس شما بسیار مناسب است. ‏رنگ مشکی ، آبی روشن و صورتی ‏و سفید چندان شما را جذاب نمی کند پس باید ازخریدن لباس هایی با این رنگ پرهیز کنید. در میان جواهرات نیز طلای زرد ‏همراه با یک سنگ زیبای قرمزرنگ بسیار‏به شما می آ ید.
در صورتي که پوستی تیره ولی موهای روشنی دارید و چشمان تان به رنگ آبی روشن یا سبز است، ایده آل ترین رنگ ها برای لباس شما خاکستری براق، زرد تند، نارنجی و سبز است. برعکس رتگ سفید ، مشکی و آبی تیره به هیچ وجه به شما نمی آید. در میان جواهرات نیز طلای زرد را انتخاب کنید.
در صورتی ‏که پوست و موهای تیره رنگی دارید ، برای لباس رنگ هایی مانند سفيد ، صورتی ، قرمز شاد ، مشکی ، خا ‏کستری و... را برگزينيد. طلای سفید همراه با الماس یا یاقوت ییش از طلای زرد به شما می آید.
9 قانون مهم درباره تناسب رنگ ها
· هرگزبیش از سه رنگ را با­هم نپوشید
· سفيد و ‏سیاه جزو رنگ های خنثی هستند و شما می توانيد آنها را با هررنگی هماهنگ كنيد.
· خاکستری روشن و طوسی نیزاز جمله رنگ هایی هستند که به تمامي رنگ ها ‏می أیند.
· ‏حتی الامکان از رنگ هاي تيره در زير و از رنگ های روشن در روي لباستان استفاده كنيد. رنگ تيره شما را لاغر تر نشان مي دهد.
· از رنگ هاي شاد و روشن براي شال و روسري استفاده كنيد تا صورتتان بشاش تر به نظر برسد.
· در صورتي كه پوستي تيره و چشماني قهوه اي داريد مي توانيد اين رنگ ها را با هم بپوشيد : قرمز و نارنجي – سبز و بژ- سبز و بنفش تيره – قرمز و مشكي – سبز و گوجه اي – قرمز و خاكستري.
· در صورتي كه پوستي روشن و موهاي تيره داريد ، اين تركيب رنگ ها به شما مي آيد: بژ و سفيد – خرمايي و زرد – خاكستري و خرمايي – آبي نفتي و بژ – خرمايي و سفيد شيري.
· در صورتي كه پوست و موهايتان روشن است، اين تركيب ها را انتخاب كنيد: شكلاتي و قرمز- خاكستري و مشكي – سفيد و مشكي – شتري و مشكي.
· از پوشيدن رنگ هايي كه خيلي به هم نزديك اند يا خيلي با هم تضاد دارند مانند بنفش و زرد ، سبز و آبي ، قرمز و صورتي ، آبي تيره و مشكي ، ... خودداري كنيد


 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری salam be webloge man khosh oumadin omidvaram lahazate khubiro tu webam dashte bashin nazaratun ro baraye harche behtar shodane webam bedin

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MODو آدرس trendy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com